Tuesday, May 28, 2013

Aiskrim.

Haiii :)

Hari ni saya rasa semacam stress, lalu aku makan aiskrim, in hopes boleh hilang aa rasa stress tu.

Tadaa... ini la icecream kita tgh makan sekarang :)

Tapi aku rasa efek tak efek la makan menda ni. Cuma makan sebab rasa craving je. Haha.

So I'd like to start today's rambling.

Actually hari ni is like any other day, it started out normal. There isn't any occurence yang boleh membuatkan aku bad mood. Dari pagi sampai la petang. Everything was fine.

Then aku bukak FB. Scroll punya scroll, ternmpk pulak gambar seseorang tu. Siapa seseorang tu, aku rasa xperlu kot bagi tau. Mungkin kalau salah seorang buddies baca entry ni, mungkin diaorang tau siapa. So, sambung cerita. Yeah aku ternampak gambar dia. Lawa dah dia sekarang. Bergaya. (lol teringat #bergaya) ehem. Hmm, lawa la senang citer. Mungkin tak selawa the rest of my buddies, tapi kalau banding dengan aku, aku confident dia lagi lawa dari aku.

Aaand... somehow that ruined my mood. Kenapa? Entah.

Mungkin it was just pure jealousy. Mungkin aku terasa intimidated. Mungkin dua-dua. Yeah, that doesn't seem like a good excuse. But hey, that's the fact, and if this make me sound like a bad person, I guess maybe I am. Aku pun tak pernah cakap aku baik.

-berenti makan London Choco Roll jap. Pakngah belanja.-

Okay, sambung cerita. 

So umm begitulah cerita dia. Then bukak FB lagi, nampak status cari pasal Mr Z yang aku rasa lah, ditujukan kat aku. KOT. Sebenarnya status dia tu biasa je, tapi sebab dia sedang mencari pasal sebab masih tak nak habis merajuk, suma benda dia buat salah dimata aku. Aku malas nak layan dia, at least not until I go back to UTM. Terima kasihlah sebab buat aku menyesal sekali lagi. Yappari machigaikatta.

Oh well, I won't be paying any attention to him. Aku taknak dia rosakkan what little precious sweet relaxing time I have at home, semata nak suruh aku ikut kata dia.

Yes, I'm evil. But like I said, I'm no angel, love.

Esok I'll be going out with my elemantary+highschool bestfriend, Azreen. I was looking forward to it, tapi sebab benda benda ni semua, mood tu cam somehow hilang. I just hope I didn't ruin anything tomorrow.

Okay la, okay la, aku admit, benda ni semua benda kecik, tak perlu nak sentap sgt over everything, yeah? If I am in my logical mode, yes I'll agree. Tapi tgh emo ni, mmg semua serba tak kena la, orang kata.

Besides, it's not like anyone will be reading this. Kalau ada pun, well, hmm. Haha.

K la, aku rasa dah cukup membebel kat sini. That'll be all for today. Tata :)



No comments:

Post a Comment