Thursday, June 6, 2013

Rant.

Aku marah. Aku sentap. Aku rasa macam nakk terajang kau right here and then kalau kau ada depan muka aku sekarang.

Kau pandai. Kau genius. Bukan macam aku.

Kau nak suruh aku pujuk. Aku awal2 mintak maaf tapi aku tau lagi aku 'pujuk' lagi kau akan mengada.

So aku marah kau instead.

And you get angry back at me.

Hey, thanks. Kau kacau aku tengah belajar, semata sebab makwe kau hilang entah ke mana?
Lepas tu nak marah aku balik sebab akku tak reti pujuk kau?

Wait, sorry. Refresh sekejap. Aku BUKAN makwe kau. Hanya sekadar kawan rapat.

Aku bukan babysitter kau, yang kena pick up the mess each and every little time kau shit kan keadaan.

Kau lelaki. Kau sepatutnya lagi kuat dari aku. Priority la weh. Mana lagi penting? Cinta hati ke masa hadapan kau?

Itu je satu aku tanya.

Tapi sayang, macam jirus air atas daun keladi. Kau takkan mahu dengar, dan takkan mahu faham.

Too bad sayang. Kita dua entiti berbeza. Aku tak fikir solution utk masalah macam kau. And vice versa.

Cuma mohon, appreciate. Jangan pandai marah tapi tak pandai menilai.

No comments:

Post a Comment